Löudain å påskhäxor

Ja ha itt sitt än enda påskhäx ja idag..var är dom? :P vill ju ge dom karkki!

min dag sir ut såhär:
Läsa läsa läsa läsa........................
Stjussa lite folk...å sånt :P


gårkvällen
for ti lille...drack tier...for ti barin ti typ halv11? kona on va he..
sat tier å chilla..va faktist rektit bra där :) skön stämning..ja sat nästan häjla kvieldin vö hede samma borde..
he negativa som händ va att naar to männ jack! :( å mina nycklar va i jackfeckon! aatan!
så tenkt ju joanna,kimso å jag ga häim ti täj så ja stal nu än jack jag å :P men ja ska no för tbx on..ska nu sii na om miin jack a kumi tbx å.
for ti joanna å kimso å sov inatt..ja sovd i kimsoas sieng å kimso fieg sov åp såffon :D haha..taktik.

jaja..
nu ska ja äta..hej
2008-03-22 @ 13:39:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }