Torstai

Nu ha ja plugga 17 sidår (Y) ja ska lies åtminstone 13sidår till idag..så det inte blir så bråttomt tärt niesta torsda tå ja ska skriv hitje prove! :O uh, sku itt vill men. åså ha ja hienda ta in nap åp 30 min. jeij :D he va skönt.

ikvield ska ja åp träning..äntligen! e känns som vi aldri trienar :P e je ju 2 ggr i vikon men e je så säint i vikon åså sku ja kon trien en gang till.

he a ju kumi snyöjin nu men tå ja jieg därut idag tenkt ja fö me sjölv "Ja ångrar ja sa ja vela ha snyöjin.." klart e je bra me snyöjin men guud kva stormvedär. äcklit.

nu ska ja snok vidare..

gåt bare säj: DAGENS igår va no na he..
ja sto därut ja fö me sjölv åså kommer in okänd typ, star å skådar åp me 2 meter från me :P å ja vort ju na nervös å tenkt kva fan hitje jie nu :D så säjr an "Guud va blåa ögon du har!" så börja ja skratt å sa jaa ja har väl he :P så sag an "Dom e jättevackra.." å ja bare star å skrattar :D  trodd ju e va na värr an sku kliem ur se :P




Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt,
håll mig älskling nu
2008-01-24 @ 15:00:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }