Juhuuuuu

Idag ha ja vuri å betala hede ti schetelig..så vae e tröghöv där vär datorin. an hadd itt så grymmandes bra reaktion. så kom in å sa "hej ja ska betal hede plast vi to fö penkkis.." så sa an "jahaaa.." så ett 30 sekund frågar an "kva vae fö storläjk.." så sa ja att ja itt kom ihåg rektit men 20kg å 2,5?/kg alltså 50?! han "50??" jag "jaaaa!" så kom hande gåbbin in som sara å jag tala mie sist så fråga hande typin na åv hande åså huörd ja tå an sa "men tå gar vi ju åp minus.." så frågar an åt me igen "kva vae fö brädd?" jag "JA MINNS ITT!" så mummla an na :P å tå ja sku betal a så frågar an "skaet ha kvitto" jag: Nä tack e je bra! så får ja kvitto iaf :P ja jiesus..

baket for ja ti mommo..åt tier åså liekt ja me roosa.
vi liekt nain liek som hätt "Pii" :D:D haha :P on je no söt. fast on buri vaar så himla liivli nu..on for å skressa me morbror så tå smäjt ja häim..liest nalete till å nu sitter ja här..

ha skåda e avsnitt åv Mysteriet på Greveholm , he je såå bra :P haha :D
man vaar sentimental ti skåd åp tådde gamalt..

ganska trötter ja nu just..måst..ork..trien..
2008-02-21 @ 17:23:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }