Trött liten Ama

ja verklien..måst no buri ga å ligg nu..
e je bare så rolit ti tal me tjåmisan shenn nu tå man itt a tala me di na i häljen..:)
e känns nu som att ja sku kon ha fiebär å :/ men e je ju lettan ti vinn åp lotto än ti hitt in febertermometar shenn i hitje huse..ja hoppas ja bare je väldit trött från i häljen..

tenn åp abc i fridast så jieg josse å jag in i boden..så sto e in väldit mystisk man vör hyllor.så jieg vi å skåda åp lieksakren å ja låssast som säj "ska vi köp hitje?" så sto hande gåbbin å skratta åt ås..(jag ha itt märkt hede men josse :P) ja så josse had ju bare trodd an tyckt vi va fåni som skåda åp hede så on tenkt nu itt namäjr åp a..men baket så fålja an som baket ås å sto å lura melan hyllor å va väldit mysko..å tå josse jieg ömsand vör gottahyllor så tå våga an ga fram..å tå vi jieg å betal så sto an vör gottahyllon å spana in ås..itt såde "oj kva snygga brudar" så "nu ska ja död di.." :D åså leggd an hande inanfö jackon så e såg ut som att an sku dra fram pistolin nårsomhelst :S men e kom fram till att an bare had pengan där..men an va JÄTTEMYSTIST!

ja glömd ti berett, att Josse å jag had väldigt vakart bordssällskap framfö ås å vi vort så besviken tå vi såg an had ring åp fingre :D hahahahaha..näj gud. måst no ga ligg jag nu.

natt
2007-11-18 @ 21:15:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }