Torsdag

Piipaa kva ja har trååååkit.
Torsdagan je tråkigast dagan i vikon..e kommer itt na bra åp tv om kvieldan å itt na..uss.

idag ha ja siti shennar, planera häljen, vuri ett min bärbara dator ti rosanna, handla 6 påsar me kanielstiengär åt NGF, skåda tv å nu sitär ja shenn åp nytt..
Åså hupsis har ja e missa samtal från bibliotetje..första tanken va att ja gåt betal naon straffavgift men ja håxa att ja bok än bok hison vikon å on a siekärt kumi tbx nutå :) gåt väl far tiit in svieng imrn tå å titta..

sarah å jag va snabb idag ti lag inläjdningen..e to väl max in ½h..så a haft liedit häjla kvieldin tå..som ni kanske a märkt..

imrn vaar e väl samma hemmakväll..rosanna å jag ska väl lag na mat som vanlit :)
å löudain ska ja va nier mili å titta film me bl.a. jenni å tiita..såklart mili tå förstås ;P å kanske nån meer..
baket vaar e räggööör i niesby ;P

nyt snokis vidaris..
2007-11-22 @ 19:25:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }