30 november 2007

Oj syöta..e je 1 december imrn! Då fyller Jennifer 18 :)
alltså idag jee 24 dagar kvar tärt julafton å ja har itt nain julklapp änn! jag som bruk va så ut i tid! :O
men ett 2 vikor ska jag å flickor ti Idepark så tå banne me i ska e handlas klappan :P egentligen har ja ju no klappan ti lag shähäjm å, ja ska mål na breckor åså ska ja lag na ljus..ljusen ha ja nu laga ganska maang åv räj..

e je nain gåbb shär nu igen imyön å ja hoppas an far snart fö an har bilin iviejin fö männ (pappas egentlien men ja ska ju kör an idag) å ja sku itt vill fråg an om an kan flytt bilin :D *feg* :D:D
oj nu jieg an ut..hyör ja nain bil som brummar ivieg? ja veet inte.

nu ska pudra näsan åså ska ja hämta min kära bina åså till skoooolan!
2007-11-30 @ 07:28:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }